Обмін та повернення

Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно Закону «Про захист прав споживачів».
Обмін та повернення товарів здійснюється поштовою компанією "Нова пошта" або за адресою вул. Дальницька 25, Одеса, Україна.

Для вирішення питань обміну та поверненню товарів - зв'яжіться з нами по номеру телефону +38 (63) 579 49 79, напишіть нам в телеграм https://t.me/safarovaMNGR або на емейл safarova.lingerie@gmail.com

Відповідно до Закону України 3161-IV від 01.12.2005 «Про захист прав споживачів», натільна білизна, включаючи піжами, нічні сорочки, комбінації, халати, купальні костюми, входить до переліку товарів належної якості, які не підлягають обміну або поверненню, за умови, що вони не браковані.

Але ми розуміємо як важко обирати білизну дистанційно, тому без проблем зробимо обмін ліфу/топу, але не зможемо замінити трусики, тому уважно знімайте заміри та будь ласка оглядайте товар на пошті на відповідність замовленню, колір та брак, щоб спірні ситуації можна було вирішити в вашу користь 

Умови повернення для товарів належної якості
Відповідно до статті 9 Закону України «Про захист прав споживачів» існує дві причини через які покупець може повернути або обміняти куплений ним товар:
1.   якщо товар не відповідає якості про яку заявляв виробник;
2.   якщо товар повністю відповідає всім вимогам, але з якоїсь причини не влаштовує покупця.
Повернення здійснюється використовуючи транспортні послуги компанії "Нова Пошта". 
Повернення повинно бути належної якості, а саме: 
- товарна упаковка не пошкоджена 
- комплектація повна 
- відсутні будь-які механічні пошкодження 
- відсутні сліди користування 
Повернення відправлення можливо здійснити впродовж 14 днів з моменту отримання. 
Повернення здійснюється за рахунок Відправника. 

Повернення коштів можливе зручним для клієнта способом протягом 3-х робочих днів після отримання та перевірки продавцем товару.

Умови повернення товарів неналежної якості: 
Згідно статті 8 Закону України «Про захист прав споживачів» у разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків споживач, в порядку та в строки, встановлені законодавством, має право вимагати:
- пропорційного зменшення ціни;
- безоплатного усунення недоліків товару;
- відшкодування витрат на усунення недоліків товару.
- при виявлені недоліків товару які не підлягають ремонту, Клієнт може запросити заміну товару або ж повернення коштів Інформування про отримання товару неналежної якості повинно бути виконано в перші 24 години після отримання товару Клієнтом телефонним дзвінком по номеру телефону +38 (63) 579 49 79, повідомленням на електронну safarova.lingerie@gmail.com, або в мессенджері Telegram по номеру телефону +38 (63) 579 49 79 або за посиланням  https://t.me/safarovaMNGR .
Вимоги споживача, передбачені цією статтею, не підлягають втіленню, якщо продавець, виробник (підприємство, що задовольняє вимоги споживача, встановлені частиною першою цієї статті) доведуть, що недоліки товару виникли внаслідок порушення споживачем правил користування товаром або його зберігання. Споживач має право брати участь у перевірці якості товару особисто або через свого представника.
Повернення здійснюється за рахунок Отримувача. 
Повернення коштів здійснюється зручним для клієнта способом протягом 3-х робочих днів після отримання та перевірки продавцем товару.


Згідно із Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, що зазначені у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, не підлягають поверненню та обміну.

Строки повернення і обміну
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.

 

З повагою команда SAFAROVA.